BVS15 06 Mirella Duiven.00 03 12 24.Still001

Wanneer de coaches zich omdraaien voor de zesde pitch gebeurt er iets verrassends. Mirella Duiven brengt een prachtige versie van Whitney Houstons “One moment in time” ten gehore. Mirella leert mensen omgaan met stress en spanning. Zij wil met haar bedrijf  Zij van de Wijs het podium en psychologie combineren en richt zich dus onder andere op artiesten. Haar vraag: “Wie helpt mij met marketing en het inzetten van social media voor mijn bedrijf?” Genoeg coaches die haar lef bewonderen.

Robin de Vries (Rabobank): “Ik ben fan van Whitney Houston, dus ik moest wel draaien, maar ik heb geen verstand van marketing.” Lia Hoekman (Hampshire hotel) houdt van passie en lef. Zij heeft veel ervaring met marketing en social media. Cindy van der Helm (Zzindi Corporate Communicatie) voelt het enthousiasme en kan dat zichtbaar maken. Ivo Ouwerkerk (bedrijfsadviseur) herkent het verhaal en weet hoe lastig het kan zijn om voor een groep te staan. Ik kan je helpen met de marketing. Mirella geeft aan, landelijk te willen werken en zeker ook richting randstad. Dan komen de coaches helemaal los. Ivo is een geboren Amsterdammer en heeft gewoond in Rotterdam. Hampshire heeft vele hotels in het westen van het land en Cindy diverse opdrachtgevers. Mirella heeft genoeg bedenktijd gehad. Het “jij zijn” van Cindy spreekt me aan, zij hebben een match.